Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Understanding consumer behavior / J. Paul Peter, Jerry C. Olson

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.33.U6
    P48 1994
     
    436456 (Shelf),BOK
    Peter, J. Paul

         Understanding consumer behavior. - Burr Ridge, Ill. , 1994.

         xv, 485 p. : col. ill. ; 26 cm The Irwin series in marketing.

         ISBN 0256122784.
         
         1. Consumer behavior - United States - Case studies.I. Olson, Jerry C.,1944- II. Title III. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    436456ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    101666NCShelfPERPUSTAKAAN INTEC(S17)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top