Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Customer loyalty : how to earn it, how to keep it / Jill Griffin

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.5
    .G75 1995
     
    428661 (Shelf),BOK
    Griffin, Jill

         Customer loyalty : how to earn it, how to keep it. - New York , 1995.

         viii, 242 p. : ill. ; 25 cm.

         ISBN 002912977X.
         
         1. Customer relations 2. Consumer satisfaction 3. Customer services.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    428661ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top