Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Pengurusan berkualiti dalam perkhidmatan / Chek Mat

  • Linear

  • MARC

  •  
    JQ716
    .C44 1996
     
    514242 (Shelf),BOK
    Chek Mat

         Pengurusan berkualiti dalam perkhidmatan. - Kuala Lumpur , 1996 (cetakan semula 2000).

         viii, 140 ms. : il. ; 22 cm Siri pengurusan dan pentadbiran Utusan.

         ISBN 9676106240.
         
         1. Quality control - Malaysia 2. Social service - Malaysia 3. Social work administration - Malaysia.I. Title II. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Perlis; UITM Pulau Pinang; UiTM Negeri Sembilan; UiTM Johor; UITM Pahang; UITM Kelantan; UITM Kedah; UITM Perak; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    514242ShelfPERPUSTAKAAN ALAM BINA TUN ABDUL RAZAK(FSPU)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    514243ShelfPERPUSTAKAAN ALAM BINA TUN ABDUL RAZAK(FSPU)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    635511WithdrawnPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    651124ShelfPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret
    657273WithdrawnPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top