Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Consumer marketing strategies

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415
    .C66 1991
     
    338996 (Withdrawn),BOK
    Consumer marketing strategies. - Boston, MA , 1991.

         vi, 176 p. : ill. ; 29 cm Harvard business review paperback no. 90087.
         Articles reprinted from Harvard Business Review.

         ISBN 0875842836.
         
         1. Consumers - Marketing 2. Marketing.I. Title II. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Sabah; UiTM Johor
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    338996WithdrawnPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    357739ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    93307NCShelfPERPUSTAKAAN INTEC(S17)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top