Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

MaRKETING : PRINCIPLES & PERSPECTIVES / WILLIAM O. BEARDEN, THOMAS N. INGRAM and RAYMOND W. LAFORGE

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.1
    .B4155 1995
     
    433889 (Shelf),BOK
    Bearden, William O. , 1945-

         MaRKETING : PRINCIPLES & PERSPECTIVES.

         xlviii, 631 pages : colour illustrations, colour map ; 29 cm The Irwin series in marketing.
         Includes index.

         ISBN 025611319X (hardback)
         .-ISBN 9780256113198 (hardback).
         
         1. Marketing - United States.I. Ingram, Thomas N. II. LaForge, Raymond W. III. Title IV. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UiTM Johor; UITM Pahang; UITM Kelantan; UITM Kedah
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    433889ShelfPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret
    436274ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top