Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Perencanaan dan strategi pemasaran / Prof. Stewart H. Rewordt, Prof. James D. Scott dan Prof. Martin R. Warshaw ditrjemahkan oleh Drs. A. Hasymi Ali

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.3
    .R4 1986
     
    223267 (Withdrawn),BOK
    Rewoldt, Stewart H

         Perencanaan dan strategi pemasaran. - Jakarta , 1986.

         viii, 106 m.s. : ill. ; 21 cm.
         Judul asal dalam Bahasa Inggeris-Introduction to marketing management.

         ISBN T000063090.
         
         1. Marketing - Management 2. Marketing - Case studies - Management.I. Scott, James D. II. Warshaw, Martin III. Ali, A. Hasymi IV. Title
         Library : UiTM Shah Alam
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    223267WithdrawnPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    274222ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top