Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

The marketing challenge of 1992 / John A. Quelch, Robert D. Buzzell, Eric Salama

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.12.E82
    Q45 1990
     
    337622 (Reference),BOK
    Quelch, John A

         The marketing challenge of 1992. - Reading, Mass. , 1990.

         ix, 390 p. : ill. ; 24 cm.

         ISBN 0201515628.
         
         1. Marketing - European Economic Community countries - Case studies 2. Corporations, Foreign - European Economic Community countries 3. Europe - Economic integration.I. Buzzell, Robert D. II. Salama, Eric III. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Perlis; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Melaka; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    337622ReferencePERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKruj

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top