Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Social marketing : strategies for changing public behavior / Philip Kotler, Eduardo L. Roberto

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.122
    .K68 1989
     
    328991 (Withdrawn),BOK
    Kotler, Philip

         Social marketing : strategies for changing public behavior.

         xii, 401 pages : illustrations ; 25 cm.

         ISBN 0029184614.
         
         1. Behavior modification 2. Social marketing.I. Roberto, Eduardo L II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Melaka
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    328991WithdrawnPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    352390ShelfPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret
    440897WithdrawnPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top