Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Ethical marketing decisions : the higher road / Gene R. Laczniak, Patrick E. Murphy

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5387
    .L33 1993
     
    343929 (Shelf),BOK
    Laczniak, Eugene R

         Ethical marketing decisions : the higher road. - Boston , 1993.

         xiv, 322 p. : ill. ; 24 cm.

         ISBN 0205136273.
         
         1. Marketing - Moral and ethical aspects 2. Business ethics.I. Murphy, Patrick E. - 1948- II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Melaka; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    343929ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    356697ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    94135MUShelfPERPUSTAKAAN INTEC(S17)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top