Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Essentials of statistics in marketing / C. S. Greensted, A. K. S. Jardine, J. D. Macfarlane

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415
    .G66 1978
     
    22748 (Shelf),BOK
    Greensted, C. S

         Essentials of statistics in marketing.

         xi, 257 pages : illustrations ; 24 cm.
         Includes index.

         ISBN 0434908878
         .-ISBN 9780434908875.
         
          1. Marketing - Statistical methods 2. Statistics.I. Macfarlane, J. D. II. Jardine, A. K. S. III. Institute of Marketing. IV. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Melaka; UITM Pahang
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    22748ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    253802ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    253803ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKKUMPULAN BUKU-BUKU RESEB

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top