Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

MARKETING MANAGEMENT : A STRATEGIC PLANNING APPROACH / Victor P. Buell

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.13
    .B775 1984
     
    203912 (Shelf),BOK
    Buell, Victor P

         MARKETING MANAGEMENT : A STRATEGIC PLANNING APPROACH.

         xxi, 682 pages : illustrations ; 25 cm McGraw-Hill series in marketing.

         ISBN 0070088659.
         
          1. Marketing - Management.I. Title II. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Melaka; UITM Kelantan; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    203912ShelfPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret
    204828WithdrawnPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    234194ShelfPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret
    240442WithdrawnPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top