Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Creative advertising : theory and practice / Sandra E. Moriarty

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5821
    .M62 1986
     
    210948 (Shelf),BOK
    Moriarty, Sandra Ernst

         Creative advertising : theory and practice. - Englewood Cliffs, N.J. , 1986.

         ix, 372 p. : ill. ; 25 cm.

         ISBN 0131889478 (hbk.).
         
         1. Advertising.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Perlis; UiTM Johor; UITM Kelantan; UITM Perak; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    210948ShelfPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret
    213240ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    215752WithdrawnPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    323161ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKret
    323162ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top